10 Aralık 2012 Pazartesi

SON NEFES DAHİL BİRLİKTE YAŞAYALIM...

 

  

          03.12.2002 Bizim hikayemizin başlangıç tarihi..koskoca 10 yıl geride kaldı...

         Acısıyla Tatlısıyla neler neler yaşandı bu 10 yılda...aklımda kalan ise hep en güzel yanları...3 ay samimi arkadaşım,4.5 yıl sevgilim,1 yıl nişanlım,4.5 yıl eşim olarak ama hep birlikte ele ele geçirdik bu 10 yılı ...
       
         Hayatıma girdiğin günden beri benim her kaprisimi çeken,her sıkıntımda yanımda olan ,engellerimi aşmamda en büyük destekçim ,verdiğim her kararda saygısını belli eden,kapı gibi arkamda duran ,dönem dönem ben bıraksamda kendimi, elini...Elimi bir an olsun bırakmayan ve beni kendine deli gibi aşık eden adam ,sana SONSUZ teşekkür ederim....

          Bazen düşünüyorum da sen benim hayattaki en büyük şansımsın...İyki varsın iyki hayatımdasın...Bir ömür ellerimizin ayrılmaması dileğiyle ..BİRLİKTE NİCE MUTLU SENELERE AŞKIM....

         
         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder