8 Temmuz 2012 Pazar

İLK KEZ KIZIMDAN TÜM GÜN AYRI KALDIM....




  Canım kızım

  BUGÜN BABANLA YALNIZ GEÇİRDİĞİN EN UZUN GÜNÜNDÜ:)NEDEN VE NASIL MI?


   Bugün kpss sınavım vardı ve ben senden tam 10 saat ayrı kaldım ilk defa...ama hiç öyle sandığım kadar zorlanmadım ...Benim için de bir alıştırma oldu diyebiliriz ...nasılsa yakında işe başlayınca hergünümüz böyle ayrı ayrı geçecek...TR'deki şartlarda 10 saat en kısa ayrılık saatimiz olur zaten:S

   Saat 8.30 da ayrıldım senden ...Babanla beni okula bıraktınız ve sen bana koltuğundan öpücük atıp''güle güle annecik kolay gelsin ''dedin:)
  Sonra siz gittiniz 9.30 da başlayan sınav 13.00de bitti öğleden sonrada 14.30 da başladı ve akşam 18.00 de bitti ve ben sınavdan sonra saat 19.30 gibi anca evde olabildim ...ve sınava telefon,çanta,bozuk para vs vss alınmadığı için o saate kadar da konuşamadım seninle ama gitmeden konuşmuştum uzun uzun anlatmıştım bugünü babanla geçireceğini;)

  Eve gelirken yolda bir kız gördüm hatta birsürü kız gördüm allahım hepsi sana benziyordu sanki!İşte o ana seni ne kadar özlediğimi anladım ....kapıyı açtım içeri zor girdim ...sesimi duyup koşa koşa bana geldin bir sarılışın vardı ki ? o kadar özlem dolu ,o kadar hevesli,nerdeyse nefes alamamana rağmen kollarını boynumdan çekemedin bende sana doyamadım kuzum ...Allahım senin acını , yokluğunu yaşatmasın bana ...

  Babanla çok güzel vakit geçirmişsiniz,çok eğlenmişsiniz....ne yaptınız diye sordum hemen başladın anlatmaya''biş gelin göydük ,düğüne dittik,payka dittik,aaaaa balonum vaydı ,abla aydıı onu benden,aymasın onu ,versin bana geyi ...diye başladın anlatmaya:)
  
   Evet gerçektende babanla eğlenmişsiniz baya...beni bıraktıktan sonra eve gelirken baban seni parka götürmüş söz vermişti sana,sonra beraber eve gelip ara öğün yemişsiniz muzunu ve bademini istemişsin babandan ...
  Sonra öğle saatin gelince ''acıktım'' demişsin baban sana hangisinden istiyosun diye sormuş sende çorba içicem bide yoğurt vey bana demişsin:)
   Yemeğini yedikten sonra babanla alt değiştirmece oynamışsınız babanda böylelikle ilk kez kakalı bezini almış oldu:)

  Sonra baban uyku vaktinin geldiğini söylemiş sende pitapımm diye ağlamışsın babanda eli mahkum 1 saat kitap okumuş sana en son uyumuşsun :)
  Uyandıktan sonra babanla karpuz yemişsin ve ben üstünü giderken hazırlamıştım baban giydirmiş seni ,babana eşlik edip nikah merasimine katılmışsınız:) çok eğlenmişsin balonlarla oynamışsın orada:)
  Eve gelince babana '' acıktım'' demişsin babanda :''ne yemek istersin çorba ısıtalım mı ?)diye sormuş sende ''çorba içmicem ıııggggıııı içmicem ben pilav yemek iştiyom bana pilav yap ''demişsin:)babanda sana pilav yapmış:))hatta biz yemiyoruz diye sözde en küçük tavayı kullanmış ama kalanını kendi yemiş:)) sen zaten yoğurtsuz yemek yemediğin için yoğurdunla pilavını bir güzel yemişsin.
  Sonra babana fincanlarınla çay servisi yapmışsın ...yani baba kız hiç yokluğumu aramamışsınız ...çok mutlu oldum aslında ...umarım hep böyle yolunda gider ilişkilerimiz;))

  Sonra da ben geldim işte...iyki geldim ...iyki mutluluğunuzu gördüm kuzum...sizi çok seviyorum ...ikinizde iyki hayatımdasınız.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder