11 Nisan 2012 Çarşamba

İNSANLIĞIMIZI KAYBEDİYORUZ!


 Bugün kızımla sabah kahvaltı sonrası oyun oynarken bir telefon geldi arkadaşımın birinden '' PC demisin şuan ?''diye sorudu tabi ki hayır dedim, çok şaşırdım'' senin hesabınla benimle konuşuyolar bir yardım derneğine para istiyolar'' dedi ... aa bakayım hemen dedim ...kızımla oyunumuza ara verdim ve Pcnin başında beklerken 1-2 3- telefonla daha konuştum hepsi aynı şeyi söylüyolardı ama en kötüsü 1 arkadaşım benimle konuştuğuna inanarak bunu adıma kayıtlı hesaptan konuşarak teyit ederek ki konuşanın ben olup olmadığımı  anlamadığı için 65 kuruş aslında 65 tl olmak üzere defalarca gönderi yapmış dolandırıcıların hesabına :(çok üzüldüm çokkk 191 tl fatursına yansımış ve bunu iptal ettiremiyor....nasıl bir iştir bu nasıl! anlamakta zorlanıyorum artık....

  diğer hesabıma da erişemiyorum şifremi kırmışlar diğer hesabımada erişemiyorum eşimin  hesabındna duvarımdaki gönderilerin altına not düştüm bu kişi ben değilim diye ama o kadar işte şikayet ettim  kapattılar ama ya içindeki diğer arkadaş adreslerim hepsine ulaşıp gönderilen mesajlarıın sahibinin ben olmadığımı anlatabilmem lazım ama nasıl ? belkide beni aramayan birçok kişi daha var aman 65 kr tan en olacak göndereyim diyen faturalarını ellerine alınca anlayacaklar durumu belki de bir çok kişi daha mesaj kutularına bakmadı en azından onlara ulaşsam ne ii olacak ....

 hesaplarımı  kurtarmak için çabalıyorum ve bana 24 saat içinde geri dönceklerini söylüyorlar 24 saat çok geç ! daha bir çok kişi mağdur olacak bu durumdan ben çok üzgünüm ! böyle birşeye adımın karışmasından değil,daha öncede yardım derneklerine vesile olarak bişeyler yapmaya çalışmıştım ,insanlar bu yüzden hemen dahil oldular bu olaya ama şimdi ben bir daha hangi yüzle yardımlara vesile oluyorum diyeceğim !  İNSANLIĞIMIZI KAYBEDİYORUZ!

 Artık bir  hesabım yok olmasını da istemiyorum sanırım artık sadece  hesabıma girip tüm resimlerimive bilgilerimi de silip tüm hesaplarımı kapatmak istiyorum çok üzüldüm çokkk !!!nasıl n bu kadar duygular üstünden para kazanır duruma geldik biz!! ahh eskilden insnalar kapıları pencereri açık uyurlarmış şimdi benim tüm camlarımda 2'şer çocuk kilidi takılı ...NEDEN??İnsanlığımızı ,insanlara olan güvenimizi kaybettiğimiz için....

 Birisi hastayım dese acaba?? diyoruz,
Birisi çocuğum hasta dese acaba?diyoruz ,
Birisi yardıma muhtacım dese,hadi ordan der duruma geldik...

ya gerçekten doğruysa diye düşünmeye korkar olduk...

 ...YAZIK ÇOK YAZIK İNSANLIĞIMIZI YOK ETMEYE ÇALIŞANLARA ......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder