18 Nisan 2012 Çarşamba

KIZIM ROTA VİRÜS'E YAKALANDI:((





Pazar günü kızımla DARICA HAYVANAT BAHÇESİNE gittik .Çok eğlendik ,heryerini gezdik ,yemek yedik ve sonra eve dönene kadra arabada asla huysuzluk yapmayan ,sesini çıkarmayan kızım 2 saat boyunca ağladı...

Eve geldik hiçbirşey yemedi ağzını açmadı, sadece emmek istedi tamam dedik el mahkum... emdi ama huysuz arkadaki dişleri çıkmaya çabalıyo, ona bağladım ama bu kez farklıydı ... --tüm- diişleri çıkarırken  sorun yaşamıştık oysaki ...ama bu sefer farklıydı işte...en zor dişleri diye düşündüm bir ara  su istedi su içti ve yatağın üstüne olduğu gibi kustu neyse üşüttü heralde yada güneş mi geçti diye düşündüm neyse sabah oldu...

 Sabah uyandı ve yine aynı şekilde huysuz sonra gözlerinin ışığı kaybolmuş yavrumun vee yine kustu hemde ne kusma...

 Aradan yarım saat geçti geçmedi ki ,isali bacaklarından aşağıya kadar akmıştı saat 8.00... saat 11 ekadar tam 5 kez üst değiştirdik ishal yüzünden ...


 Yavrum ilk kez kahvaltı yapmadı,ağzını açmadı,hiçbirşeyle oynamadı,bir ara yanına geldiğimde içerden yerlerde halsizlikten yatarken buldum ki benim kızım hayatta öyle 1 dakika biryerde durduğu görülmüş bir kız değildir....

 Eşim saat başı arayıp dr a  gidelim mi diye arayıp durdu,ben de kızımın çantasını hazırladım eşim geldi işten ,beraber dr'a götürdük yatışı yapılacağını tahmin etmekle beraber dr dan evet yatışını yapalım dediğini duymak yine de çok zoruma gitti ... evet kızım  http://www.rotavirusu.com/ olmuştu:((
-
Nasıl iğne yapılacak? o küçücük damarlardan nasıl damar yolu açılacak?  .:(((

2 gece hastane de kaldık,4 şişe serum takıldı,elindne kan alındı,kaka tahlili yapıldı off ...off...çocuğum tam 2 gün geceli gündüzlü serumlarla durdu gerçekten de kolunu kıpırdatmadan durdu...

PC'ye ensevdiği çizgi filmleri indirdik ve hastanede durduğu müddeetçe hep onları izledi ve sadece beni emmdi ağzına hiçbirşey koymadı arada su içti sadece günde hiç durmadan su içen  kızım bide yaa...

 ilk gün çok zordu onun içinde benim içinde...yatışımızın yapıldığı oda 2 kişilikti ama geçici ordaydık özel odalarda booş kalmadığı için  sonra bizi özel odaya aldılar...ilk başta serum takılmadı bekledi,k odamıza çıkmayı...odamıa çıktık pijamalarını giydik ,ama sonra serum takılınca  çok ağladı hemde çoookkk bende dayanamadım ağladım kuuzm sustu bana sarılmak istedi sarıldım ''kuzummm annemm'' diye beni teselli etti....yavrum yaaa ...ama sonra yine ağlamaya devam etti tabiki...

 Sonra o gece saat başı uyanma şeklinde geceyi sabah ettik fena değildi en azından benim beklediğimden daha iyi geçmişti kuuzm o kadar iii hareket ettiki bir ara elimizde serumla hastaneyi bile gezdik:))

  2.gün pijamalrımızı kaçıncı kez değiştirdiğimizi sayamam ama sabah yine güzel cicilerimizden giyindik saçlarını yıkadım aateeşi düşsün diye taradım ve tokalarını taktım palmiyeler açtı kuzumun başında ve serumu da çıkarmışlardı hastaneyi gezmeye çıktık tam 2 saat hiç durmadan merdiven indik çıktık...odamıza geldiğimizde ise alt pijamamızı değişecek durumdaydı paçalarından aşağı akmıştı yine ve bana döndü kızım annneee yineee kaakaaaa yaptımmm dedi:((kuuzm benim yaaa ...aferin kuzum yapıcaksın tabiki bizde yapıyoruz diye sarılduımm ona öptüm oda bana sarıldı ''kuuzumm annemm'' dedi yine .....

tekrar geldi hemşirelerimiz serumu taktılar ateş düşürücü verdiler ama herşeye rağmen 2.gün daha iyiyidi rengi yerine gelmişti sanki ... ona serum takan hemşireyi görünce ağlamaya başlıyodu ama ssadece eteşini ölçen hemşirede daha şeker davranıyodu kuzum...hatta ben serum takan hemşiresi için annecim seni seviyo ii olman için serum takıyo dediğimde ıııggg ıııııı deyip diğer hemşire içinde aynı şeyi söylediğim de ise evet şeviyooo diyodu...

  neyse 2.günün sabahında drumuz geldi baktı diyet listemizi verdi vee çıkabilirsiniz dedi....çok sevindik kuzumla eve geldik hemen evi toparladım biraz sonra duşa girdik ateşi vardı hafif ...ıılk suda yarım saat oynadı ateşi düştü baya bugün evde oluşumuz dolayısıyla ilaçsız düşürdük ateşini çok şükür sonra duştan çıktı üstünü giydirdim ama hiç bir şey yemedi yine sadece anne sütü :(((neyse banyo sonrası beraber uyumuşuz uyandı tekrar süt içmeye çabalıyo baktım ki:))neyse sütünü içerken durdu bir ara baktı bana annneeee yine kaakkaaa yaptımmm dedi ....kuzum yaa nasıl da mahçup nasılda mahçupppp:((((((

  olsun kıızm yapıcaksın tabi hastasın dedim bizde hasta olunca böyle oluyo dedim rahatladı sarıldı yine bana öptü kuzum annem dedi:))kıyamam yaaa ben sana yerim seni yaa dedimm.....neyse yine üst baş değiştirdik...ama bida akşama kadar kaka yapmadı...hatta kakası bile yapıtğında değişmişti sanki gün içinde sadece 3 tatlı kaşığı ev pudingi,1 parça yumurta beyazı,4 çatal makarna,ve 6 tk pirinç lapası yedirdim ama zorla napayım baktım yemicem yemicem diyo yatırdım dizime açtım zorla ağzını yee su iç  şeklinde zorla yedirdim çaresiz! normalde asla ısrar etmeyen ben bile bunu  bile çaresizlikten yaptım sonunda ...:((( en son yemesi bitince bana sarıldı yine öptü kucakladı odaya geçtik süt istedi sütünü içirdim ve 1 saat oynadık yine sonra da uyuyakalmışız beraber... yani bugünde böylece bitti gibi ...inşallah yarın daha güzel bir gün olacak biizm için umarım...yaa  ben kızıma doyamıyorum ...her haline bayılıyorum her halini seviyorum her halini her şeklini sveiyorum her hali ayrı güzel her hali ayrı sevimli hastyaken  bide o kadar masum ki ....

UMARIM BİR DAHA YAŞAMAYIZ BÖYLE BİR HASTANE TECRÜBESİ:((

RABBİM KİMSEYE YAŞATMASIN EVLAT SIKINTISI........



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder