11 Nisan 2012 Çarşamba

KORKULU RÜYA GÖRMEKTENSE UYUMAMAYI TERCiH EDİYORUM BU GECE....


Sanırım bana çok yakıştı bu cümle...

Bu ara o kadar negatif enerji yüklüyüm ki sanırım tüm sıkıntılara davetiye çağırıyorum...atmak istiyorum dağıtmak bu bulutları...

Aklıma olmadık bir olay geliyo olmayacak belkide hiç ama ben olmuş gibi hisleniveriyorum bir an ve bunun etkisi sabaha dek sürüyor....

Dönem dönem yaşarım böyle şeyler aslında ama bu ara çok fena...

Neden böyle olur ki sanki?? hani güzel düşün güzel olsun derler ya aslında ben hayatımın büyük bir bölümünde fazlasıyla öyleyimdir işte,yani pozitif bir insanımdır..Hayat doluyumdur...Küçük şeylerden de mutlu olayı becerebilenlerdenimdir aslında ...AMA BU ARA HİÇ ÖYLE DEĞİLİM MAALESEF!!!!

Ve bu hayatımda ilk deha 1 aydır iç sıkıntısıyla yaşamama sebep oluyor...

Peki nedir sebebi:

1-Komşum bana kırgın ve gönlünü almak için hiç çaba sarfetmiyorum çünki beni tanımıyormuş gibi başkalarının lafıyla bana karşı hareket etti aslında ben daha çok kırıldım diye inatla bekliyorum ....yanlış olduğunu bile bile burnum havada dolaşıyorum aslında gidip anlatsam olayı en azındna ondna sonra burnumu havaya kaldırsam içimdeki kasvet azcıkta olsa açılacak...en kısa zamanda çözmeliyim sanırım bu durumu ama üstünden 2 ay gibi bir zaman geçtiği için konu önemini kaybetti işte  sınav haftamdı uğraşmıcam böyle şeylerle dedim ama bu olay sanırım iç huzurumun peşini bırakmadı....

2-sınav stresim vardı...en son geçen haftasonu sınavlara girdim her gece 3te yatmaya alıştım sınav bitti yüzüne bile bakmaya tenezzül etmediğim evimin temizliğine giriştim ...anca rahatlıcam dediğim gün tüm işlerim bitti ohh pcde vakit geçirmeyi hayal ederken hepsi hayal oldu..

3-Tüm hesaplarım hacklendi...şimdi hiçbir hesabıma giriş yapamıyorum çocuğum resimlerinin bu hesaplarda oluşu benim adımın olmadık işlere karışışı beni düşündükçe olmadık bir kaosa sürüklemeye yetiyo sanırım...

4-Dün gece kah hayaldi,kah rüyaydı bilemiyorum kızımı kaybetme korkusu ve gece kalkıp kalkıp yanımda olduğu için rabbime şükredişlerim ,ertesi günün sabahında da başıma gelen 3.şıktaki olaya bile sırf bu yüzden bir nebzede olsa napalım diyebilişimee de şükür aslında demii....

NEYSE yeter bu kadar bence yeterince paylaştım günlüğüm senle NEGATİFLİĞİMİ...

UMARIM bir sonraki yazım iç açıcı bir şekilde olur....

DAHA ne diyeyim sana benn...SEVGİYLEE.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder